Iš Nidos į Juodkrantę – laivu!

Iš Nidos į Juodkrantę - laivu!

Apsistodami Nidoje ir planuodami savo atostogas pajūryje žinojome, kad turime vos kelias dienas, o pamatyti norisi tiek daug, todėl kelionės planas mums buvo puiki išeitis. Į savo kelionės lankytinų objektų sąrašą įtraukėme Nidos kopas ir Neringos pakrantę. Taip pat nutarėme, kad būtų labai įdomu pasiekti Juodkrantę ir pamatyti kopų panoramą iš vandens. Nidoje tikrai gausu laivų, kurie vykdo pasiplaukiojimus palei Nidos kopas ir pakrantę grupėms, o mes norėjome privataus pasiplaukiojimo tik mūsų grupelei bičiulių, todėl kelionei išpildyti pasirinkome greitaeigį katerį.

Kaip atrodė mūsų išvyka?

Iš Nidos išplaukėme greitaeigiu kateriu, kuris sparčiai skrodžia bangas, todėl Juodkrantę pasiekėme vos per 1.5 valandos. Gaivus vėjas ir saulė džiugina dar labiau, kai plauki Kuršių mariomis ir mėgaujiesi nuostabiais vaizdais: plaukiant pamatėme ir Mirusias arba Negyvąsias kopos – tai tikrai ilgiausios smėlio kalvos Lietuvoje, vardą gavusios ne tik dėl savo išvaizdos ir augmenijos, bet ir dėl istorinių momentų. Stipraus vėjo supustytos kopos saugo liūdną Kuršių nerijos kaimų istoriją – 1675–1854 metais čia buvo užpustyti net keturi Naglių kaimai, kurie vis dar glūdi pasislėpę giliai po smėliu. Stebint tokius vaizdus kelionė tikrai neprailgsta.

Sužinojome ir vieną puikų greitaeigio katerio privalumą – mažesni laivai gali priplaukti prie prieplaukos Pervalkoje, todėl gavome progą apžiūrėti mažiausią ir ramiausią gyvenvietę. Čia gera trumpam pasivaikščioti tyliomis gatvelėmis ir pamatyti išskirtinius senovinius žvejų namelius. Įdomu, kai architektūra saugo tokią ilgą istoriją.

Aplankę Pervalką vykome į pagrindinę stotelę – Juodkrantę – jaukią žvejų gyvenvietę, laikomą vienu seniausių kaimų nerijoje. Ši ant marių kranto įsikūrusi gyvenvietė turi ką pasiūlyti, todėl krante išlipome porai valandų, kad spėtume susipažinti su šiuo kurortu, kuriame aplankėme pasakišką Raganų kalną. Džiaugiamės jį apėję kartu su gidu – tiek istorijų slepia ši vieta, kurią puošia įvairios pasakų ir sakmių motyvų skulptūros.

Po įdomaus laiko Juodkrantėje, grįžti į Nidą neskubėjome, tačiau išbandėme naują Juodkrantės restoraną BLIŪDAS – būtent iš čia užsisakėme egzotinių patiekalų tiesiai į mūsų katerį.

Turiningai praleista diena praturtina atostogas, o prisiminimai nugulė ir nuotraukų archyvuose. Ši išvyka tobulai tinka nedidelėms kompanijoms, norinčioms kartu patirti ir pamatyti naujas vietas, o tarpusavio ryšius sustiprina komandiniai žaidimai ir nuotaikingas buvimas kartu.

Kopa po kopos ir atrasite dar nepažintas Kuršių nerijos paslaptis!